برای نگهداری گونه در معرض خطر انقراض به عنوان حیوان خانگی کتاب چاپ می شود!/ چه کسی مسوول برخورد است؟ سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 430
نویسنده : kaveh

Animal-Rights-Watch-ARW-7773

دیده بان حقوق حیوانات: در رخدادی تعجب برانگیز، برای نگهداری گونه در معرض خطر انقراض سنجاب ایرانی در منزلکتاب چاپ شده است.

بر روی جلد این کتاب که به ظاهر یکی از مجموعه کتاب های یک ناشر ناشناس در زمینه نگهداری حیوانات خانگی است، تصویری از یک سنجاب بلوچی و یک سنجاب درختی چاپ شده است که هر دو از گونه های حمایت شده حیات وحش کشور هستند.

این کتاب تالیف و ترجمه دکتر محسن نوری است و توسط انتشارات فردا منتشر شده است و به نظر می رسد مسوولان سازمان محیط زیست وظیفه دارند از انتشار چنین محتوایی جلوگیری کنند.انتشار این گونه کتاب ها به عنوان محتوای رسمی، به مخاطب القا می کند نگهداری از حیات وحش با ممنوعیتی مواجه نیست.

لازم به ذکر است که حتی در کشورهایی که سنجاب از حیات وحش شهری محسوب می شود، نگهداری از آن به عنوان حیوان خانگی ممنوع است. با اینحال در ایران در هر لحظه که اراده کنید، صدها نمونه آن رسما در سایت ها خرید و فروش می شود.

نگهداری از سنجاب به عنوان اگزاتیک پت و قاچاق آن از غرب کشور صدمات جبران ناپذیری به جمعیت این حیوان و جنگل های بلوط زاگرس وارد کرده و در صورت عدم برخورد قاطع مسوولان به معضلی بسیار جدی در آینده نزدیک تبدیل خواهد شد.

پیش تر دیده بان حقوق حیوانات با انتشار گزارشی از مسوولان خواسته بود با سایت های رسمی خرید و فروش حیات وحش برخورد قانونی و قاطع کنند که تا کنون با بزرگترین این سایت ها نیز برخوردی انجام نشده است.

 

Animal-Rights-Watch-ARW-7774

Animal-Rights-Watch-ARW-7481

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








من در این وبلاگ که از سایت www.arw.ir تغذیه می شود. قصد دارم صدای حیوانات مظلوم و بیگناه را به گوش شما هموطنان عزیز برسانم. کبی برداری از مطالب سایت تنها با درج منبع قانونی می باشد. با تشکر
پروباکس ایرانی بزرگترین سایت تبلیغات اینترنتی
پی کو باکس
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دیده بان حقوق حیوانات و آدرس arw.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پی کو باکس

RSS

Powered By
loxblog.Com
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ پروباکس ایرانی بزرگترین سایت تبلیغات اینترنتی